Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:25:46+01:00
Komórka roślinna posiada ścianę komórkową i chloroplasty, których komórka zwierzęca nie posiada. Ale te komórki posiadają także te same organelle tj. błonę komórkową, cytoplazmę, jądro, mitochondrium a także wodniczkę.

Komórka roślinna:
-chloroplast
-błona komórkowa
-wodniczka
-jądro komórkowe
-mitochondrium
-cytoplazma
-ściana komórkowa

Komórka zwierzęca:
-błona komórkowa
-cytoplazma
-wodniczka
-jądro komórkowe
-mitochondrium
18 4 18
2009-11-21T21:29:38+01:00
KOMÓRKA ZWIERZĘCA ; - błona komórkowa
-cytoplazma
-winniczki
-jądro

KOMÓRKA ROŚLINNA
-ściana komórkowa
- cytoplazma
-błona komórkowa
- chloroplastry
- jądro
- wodniczek
11 2 11
2009-11-21T21:32:14+01:00
Komórka roślinna:
-chloroplast
-błona komórkowa
-wodniczka
-jądro komórkowe
-mitochondrium
-cytoplazma
-ściana komórkowa

Komórka zwierzęca:
-błona komórkowa
-cytoplazma
-wodniczka
-jądro komórkowe
-mitochondrium
60 1 60