Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T21:27:19+01:00
Jestem osobą nadzwyczaj nienormalną, ponieważ czeszę się schabowym.

no i tak, jestem zajebista.

jazda zioło.


jestem sexi.



abuuu!





















haha, takie coś może byc?
2009-11-21T21:31:58+01:00
Hmm.. nie wiem czy to jest oryginalne, ale może ci się spodoba ;D

єѕтєм - נαкα נєѕтєм ..
ŻуנĘ - ∂ℓα ту¢н кιℓкυ ¢нωιℓ ..
кσ¢нαм - ту¢н,ктóяzу иα тσ zαѕłυżуℓι ..
ℓυвιĘ - ιмρяєzσωαć ..
иιє υмιєм - zαρσмиιєć кяzуω∂у ..
ρσтяαfιĘ - ωувα¢zуć ..
иιєиαωι∂zĘ - кłαмѕтωα,z∂яα∂у ..
υ¢zĘ ѕιĘ - иα ωłαѕиу¢н вłę∂α¢н ..
ρσρєŁиιαм - fαтαℓиє вłę∂у ..вυנαм - ω σвłσкα¢н ..
¢ιєѕzĘ ѕιĘ - żє ѕą σѕσву иα ктóяу¢н мσgę ρσℓєgαć ..
¢ιєяριĘ - g∂у ктσś вℓιѕкι ωвιנα мι иóż ω ρℓє¢у ..
υfαм - ¢zαѕєм zα ¢zęѕтσ ..
¢н¢ιαŁαвум - ¢zαѕαмι ¢σfиąć ¢zαѕ ..
zαωѕzє - g∂у υρα∂αм,ѕzувкσ ѕιę ρσ∂иσѕzę ..
иιg∂у - иιє тяα¢ę иα∂zιєι ..
ŻαŁυנĘ - кιℓкυ ѕρяαω ..
кιє∂уŚ - zσѕтαиιє ρσ миιє кιℓкα ρяσѕту¢н ѕłóω ι ѕтαяу¢н fσтσgяαfιι ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
╔══╗♫
║██║
║ (o) ║♥♫Music is my Life♫
╚══╝

______________██____██
___███████____█___█
__█████████__█__█
_████____████__█__███████__
_███_______██_█__██████████_
_██________██__██________████
_██____█___████___________███
__██________███___________███
__██____█__███_____█____███
___██______██___█______███
____███___██_______████
__█████_████__█████
_███____█__█____██
_██___██__█______██
__█████____██__██
_____________███

σℓєωαм тσ ¢σ мóωια σ миιє ιииι . . .
σиι ωѕzуѕ¢у вуℓι zαωѕzє נα¢уś ∂zιωиι .
ρєłиι zαωιś¢ι , zαz∂яσś¢ι , иαנ¢нęтиιєנ σв∂αяℓι ву миιє ∂σ кσѕ¢ι ... [!]
иιє zиαѕz , ωιę¢ ρσ ¢σ fαנ∂σℓιѕѕz . [?!] муѕℓιѕz, zє миιє тσ яυѕzα , вσℓι .[?]
¢нувα ¢ιє ¢σś ω głóω¢є вσℓι
мαм ѕωσנє z∂αиιє . [!] ωιę¢ υωαżαנ иα иιє . [!]
мσנα ¢ιєяρℓιωσѕ¢ мα ѕωσנє gяαиι¢є . ι ¢zєgσ ѕιę тαк gαρι¢ιє . .[ ?!]
נαкιєś ωιєℓкιє σ∂кяу¢ιє . . [?!]

σвяαŻαנ миιє נєŚℓι ¢н¢єѕz [!]
миιє тσ иιє ιитєяєѕυנє [!][!]
Śяσ∂кσωум ραℓ¢єм ω ¢ιєвιє кιєяυנє [!][!][!][!]

иιє ℓυвιѕz миιє[?]
υѕтαω ѕιę ω кσℓєנ¢є[!]
мαѕz ¢σś ∂σ миιє[?]
נα ∂σ ¢ιєвιє נєѕz¢zє ωιę¢єנ [!]

иιєиαωι∂zιѕz миιє .. [?!]
тσ fαנиιє .. [!]
α ѕłуѕzуѕz тє вяαωα [!] ..
σиє ѕą ∂ℓα миιє [!]

¢zαѕєм נєѕтєм мιłα α ¢zαѕєм zωу¢zαנиιє ωяє∂иα.?

¢zαѕєм σтωαятα α ¢zαѕєм zαмкиιęтα иα ¢zтєяу ѕρυѕту.!

¢zαѕєм נєѕтєм ωιєℓкą gα∂υłą α ¢zαѕєм иι¢ иιє мóωιę.

¢zαѕєм zαѕкαкυנą¢σ ιитєℓιgєитиα α ¢zαѕєм кσѕмι¢zиιє głυρια.:ρ


`.נєѕтєśму тα¢у, נα¢у ¢н¢єму вуć,

żуנєму ωłαśиιє ω тαкι ѕρσѕóв, ω נαкι ¢н¢єму żуć.!.!

g∂увуśму вуℓι тα¢у ѕαмι, тσ вуłву кσѕzмαя,

נєѕтєм ѕσвą, иιє υ∂αנє, ι тαк мα ρσzσѕтαć.!

иιє נєѕтєм ι∂єαℓиα.. ι ¢σ z тєgσ.?
נα иιє ∂ążє ∂σ тєgσ. ; ]

мαм υ¢zυ¢ια, ωłαѕиє z∂αиιє...
נєѕтєм ѕσвą ι тαк zσѕтαиιє... ; ))

נєѕz¢zє נє∂иσ иα σ∂¢нσ∂иє:]

ѕzαиυנ тσ ¢σ мαѕz.!

żуנ мσ¢иσ, кσ¢нαנ мσ¢иιєנ ι zα¢нσωαנ тωαяz.!`
^^ ... ¢αŁα נα... ^^
Jakie założenie mam [?] ? Proste [!] ? Walczyć i wygrywać. ? Nigdy nie przejmuj
się jeśli ktoŚ nazwie Cię zerem.. Wkońcu to z ZeR składają się miliony ^^ :))
2009-11-21T21:38:19+01:00
Jestem jaka jestem ....[!] Dla nikogo się nie zmienię...[!]

Mam swoją paczkę `ziomów`...[!] Mówimy w języku niezrozumiałym dla ciebie...[!]

Umiem zadbać o siebie...[!] Nie musisz się martwić...[!]

Jestem po prostu sobą...[!] Nikt tego nie zmieni...[!]


Jednym słowem jestem jedyna,niepowtarzalna i oryginalna...[!]
Moje motto życiowe ..Bądź sobą!!!~~Nie znasz -Poznaj...~~Znasz- ciesz się z tego! Ale wiedz że NIGDY SIĘ NIE ZMIENIĘ!