Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:39:26+01:00
Nazywam się Kaśka i mam 13 lat . Interesuje się jazdą konno i koszykówką .
A teraz trochę jak zaczęła się moja przygoda z koszykówką .
Miałam niecałe 10 lat jak kumple zabrali mnie na trening ...
Zaczęłam ostro ćwiczyć . Trener zachwalał się moimi umiejętnościami i nigdy nie zapomnę tej zasady ,,Nigdy Nie Pozwól By Strach Przed Działaniem Wykluczył Cię z Gry! " .
I Udało się osiągnęłam to co chciałam .
A teraz opowiem Wam o moim zainteresowaniu , mianowicie jeździe konnej .
A zaczęło się tak na 11 urodzinach mojej siostry ciotecznej poznałam fajną dziewczynę ...
Mianowicie Lidkę . Miłośniczkę koni . Ja od bardzo dawna marzyłam , żeby nauczyć się przynajmniej stępa .
Przynajmniej wsiąść na konia .
Nie udawało mi się ... Za nic.. ciągle spadałam ... Ale nie zapomniałam motta mojego trenera od kosza .
I poznałam Wicię .... Też Koniarę . Która nauczyła mnie kłusa bez spadania ... Nigdy nie zapomnie mojego pierwszego galopu... Rozpłakałam się bo nie wiedziałam co mam robić:) .
A teraz jest świetnie ... Biorę udział w zawodach ... Zdaje na srebrną odznakę .... I chce w tym spędzić ostatnie chwile mojego życie , ponieważ to moja pasja , której nigdy nie mam dość . Nie raz wracałam do domu z obolałymi łydkami i piętami.
Nie raz płakałam bo nie miałam siły na nic . Nie raz Nie dwa spadłam ....
Ale dalej próbowałam ... Aż się udało .
W końcu ,,coś" potrafię ... Aż to się prawie całkiem skończyło...
Poznałam pewnego chłopaka dzięki , któremu moje życie nabrało sensu .
Miał odwagę powiedzieć , że mnie kocha ...
Chociaż idealna nie jestem ...
Mam nadzieję , że dużo się o mnie dowiedzieliście ...
Pozdrawiam Kaśka;) .


Możę być?:D

1 5 1
2009-11-21T21:48:46+01:00
Hej! Mam na imię Daria i mam 12 lat. Chciałabym wam opowiedzieć o moim życiu !! A więc tak urodziłam się 3 czerwca.1997r.Mieszkam w pyskowicach od urodzenia i bardzo lubię to miasto. Moja mama ma na imię Katarzyna, która zajmuje się domem bardzo ją kocham. Mój tata pracuje za granicą na budowie i 2 razy w miesiącu przyjeżdża do domu bardzo za nim tęsknie...Mam także starszego brata z którym często sie kłóce ale mama zawsze doprowadza nas do porozumienia... Chodzę do klasy 6b i bardzo lubię moją klasę. Moją najlepszą przyjaciółką jest Karolina R. którą badzo cenię i wiem że mogę zawsze na nią liczyć i o wszystkim z nią porozmawiać. Razem wychodzimy na dwór gramy w siatkówę i wychodzmy z naszymi kochanymi pieskami na dwór...

no niewiem coś takigo udało mi się napisać
powodzenia