Słuchajcie potrzebuje nazw kreatywnych z nutka humoru do pięter, każde z pięter zajmuje się czymś innym
1 piętro zajmuje się finansami
2 piętro zajmuje się wspomaganiem
3 piętro zajmuje się ewidencja umów
Proszę o pomoc bo ja nie mam weny:D

3

Odpowiedzi

2009-11-21T21:39:32+01:00
1 finansownik
2 wspomagający wspomagnik
3 piętro umów ewidencjalnych
2009-11-21T21:42:03+01:00
1 piętro zajmuje się finansami - Kasa
2 piętro zajmuje się wspomaganiem - Pomoc
3 piętro zajmuje się ewidencja umów - rejestr umów

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:42:36+01:00
1 piętro - Finanse dla ludzi i nie tylko
2 piętro - Wspomaganie wspomagaczy wspomagania
3 piętro - Ewidencja ewidentnej umowy