Odpowiedzi

2009-11-21T21:41:45+01:00
2009-11-21T21:42:10+01:00
A)|2x-5|+7
2x-5+7=0
2x-2=0
2x=2/:2
x=1 lub x=-1
b)|3x+6|<12
3x+6<12
3x<12-6
3x<6/:3
x<2 luv x<-2
c)|-2x+7|>=9
-2x+7>=9
-2x>=9+7
-2x>=18/:(-2)
x=-9 lub x=9
d)|x-1\+|x+1|=12
x-1+x+1=12
2x=12/:2
x=6 lub x=-6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:06:25+01:00
A). |2x-5|+7
|2x|=7+5
|2x|=12/:2
|x|=6
b). |3x+6|<12
|3x|<12-6
|3x|<6/:3
|x|<2
c).|-2x+7|>9
|-2x|>9-7
|-2x|>2/:(-2)
|x|<1
d).|x-1|+|x+1|=12
|2x+0|=12
|2x|=12/:2
|x|=6