Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:55:29+01:00
Obwód czyli 2pir=58 cm
2r=58:3,14
2r=18,47 cm
kapelusz powinien mieć średnicę 18,47 cm
9 4 9
2009-11-21T21:59:43+01:00
L=58 cm
l=2πr
58≈2*3,14*l |: 6,28
9,24≈l

2l = 9,24 *2
Odp.: Średnica kapelusza będzie miała około 18,5 cm
7 4 7
2009-11-21T22:01:15+01:00
Wzór na obwód koła to
L= 2πR
Mamy podany odwód głowy pana Anatola więc:

58= 2πR/2
29= πR
29: π= R
29: 3,14= R
R≈9,23

średnica kapelusza powinna wynosić 18,46cm, ponieważ średnica to dwa promienie
7 3 7