Odpowiedzi

2009-11-21T21:56:07+01:00
Policz sume wszystkich liczb dwucyfrowych, a nastepnie odejmij od tego sume wszystkich liczb dwucyfrowych podzielnych przez 3
1 1 1
2009-11-21T21:57:19+01:00
10:3
11:3
12:3=4
13:3
14:3
15:3=5
16:3
17:3
18:3=6
19:3
20:3
21:3=7
ostatnia liczba dwucyfrowa: 99
99:2= ok.49
odp. 49 liczb dwucyfrowych niepodzielnych przez 3.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T21:58:10+01:00
Lacznie liczb 2cyfrowych jest 89
liczb podzielnych przez 3 jest w kazdej dziesiatce, 3. nie liczac 1-10 jest ich 3*9=27

wiec niepodzielna jest cala reszta 89-27=62
3 1 3