Odpowiedzi

2009-11-21T21:58:00+01:00
Nie jesteś w stanie obliczyć energii kinetycznej bez masy tego samochodu. Mogę ci tylko powiedzieć o ile energia wzrośnie
a) 0
b) 40 razy większa od poprzedniej
c) 4 razy większa od poprzedniej
i tak do końca
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:00:09+01:00
Wzór na energię kinetyczną wynosi m*V² / 2 a w tym przypadku nie masz podanej masy czyli nie da się obliczyć, bo jest niezbędna ta masa tego samochodu do rozwiązania tego zadania ;)