Odpowiedzi

2009-11-21T21:57:43+01:00
X+x+x=3x- suma trzech liczb bez zmian
x+12+x-8+x+25=3x+39- o tyle sie zmieni

ODP. Zmieni się o 39
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:00:17+01:00
12 - 8 + 25 = 29
Odp: Suma tych liczb zwiększy się o 29.
2009-11-21T22:13:36+01:00
Zgodnie z własnoscia sumy jeżeli jeden ze składników zwiększymy (zmniejszymy ) o jakąs liczbę to suma zwiekszy się (zmniejszy sie) o taką samą liczbę.
Bliczamy sume liczb o które zostały zmnienione poszczególne składniki:
12 - 8 + 25 = 29
Suma zwiększy sie o 29.