Odpowiedzi

2009-11-21T22:06:16+01:00
2009-11-21T22:11:16+01:00
Oczywiście, że jest ponieważ zapobiega narodzeniu się ludzkiej istoty, naszego potomka. Trzeba pomyśleć o tym, ze gdyby tak nasza rodzicielka użyła środka antykoncepcyjnego to nas by nie było. A więc jest grzechem, jest ogromnym grzechem!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:19:42+01:00
Według kościoła antykoncepcja jest grzechem, ponieważ jest to morderstwo. Jak powszechnie wiadomo morderstwo jest grzechem ciężkim. Antykoncepcja to morderstwo, dlatego że
jest to odebranie życia dziecku, które żyje w łonie matki.
Nie powinno się dokonywać takich czynów, ponieważ jeśli ktoś się podejmuje seksu bez zabezpieczeń, powinien być odpowiedzialny w takiej sytuacji, kiedy się dowiaduje, że będzie matką, bądź ojcem. Antykoncepcja powinna być dopuszczalna, jeśli dziecko jest owocem gwałtu.
2 1 2