Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:10:33+01:00
0,2y = 2 -0,5x
2y + 5x = 20

0,5x + 0,2y = 2 /* (-10)
5x + 2y = 20

-5x - 2y = -20
5x + 2y = 20

0=0 Równanie tożsamościowe ( ma nieskończenie wiele rozwiązań)

2009-11-21T22:12:26+01:00
0,2y = 2 - 0,5x
2y + 5x =20

0,2y +0,5x=2 /: (-10)
2y + 5x =20

-2y - 5x = -20
2y + 5x =20
0 = 0
jest to układ równań NIEOZNACZONY,bo ma nieskończenie wiele rozwiązań

2009-11-21T22:21:10+01:00
0,2y=2-0,5x/10
2y+5x=20

2y=20-5x
2y+5x=20

2y+5x=20
2y+5x=20/(-1)

2y+5x=20
-2y-5x=-20
--------------
0=0 układ nieoznaczony to znaczy układ ma nieskończenie wiele par rozwiazan