Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:39:08+01:00
T= ?
P= 36kW= 36000 W
m= 14400kg
h=200m
F=am=14400 x 10= 144000 N
W=Fh
t=W:P= (Fh):P= (144000 x 200):36000= 800s

(Za grawitację można tez przyjąć 9,81,a wynik wynosiłby wtedy
784,8 sekundy)
Mam nadzieję że pomogłem:P
1 5 1
2009-11-21T23:08:34+01:00
Najpierw obliczamy energie pot. czyli m*g*h=28800000 J. Później dzielimy prace/moc uzyskując w ten sposób czas czyli 800s. :)