Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:14:30+01:00
Http://testwiedzy.pl/test_view/10/Mitologia.html

http://testwiedzy.pl/test_view/5159/Mitologia-grecka..html

http://www.szkolnictwo.pl/test,0,1039,Mitologia

http://test.4free.pl/test/369783/21256

http://asgard.wikidot.com/test-wiedzy-o-mitologii

http://szperus.pl/topic/174/mitologia.html

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=test+wiedzy+o+mitologii&lr=&aq=0&oq=test+wiedzy+o+mit&fp=1e148ff3715256b7
2009-11-21T22:27:00+01:00
Podaj mi e mail to ci prześle bo w załączniku mi się nie udaje bo pisze error (test jest taki jaki miałam w szkole)