Odpowiedzi

2009-11-21T22:22:25+01:00
Wzor na obwod
O=2 TT r
O=6,28 * 0,0003 km= 0,001884 km
157/0,001884km = 83333 i 1/3 obrotu



2009-11-21T22:23:41+01:00
157km=15700000cm

l=2πr
π=3,14 r=30cm
l=2*3,14*30cm
l=60cm*3,14
l=188,4cm

15700000cm/188,4cm= 83333,(3)

Odp.:
Koło tego samochodu na całej trasie wykona 83334 obrotów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:25:37+01:00
Trasa wyścigu -157km=15700000cm
l=2πr
średnica- 60cm
promień- 60cm:2=30cm
l = 2 x 3,14 x 30=6,28 x 30 =188,4cm
ilość obrotów 15700000:188,4=83333,(3) ≈83333 pełnych
1 5 1