Odpowiedzi

2009-11-21T22:44:29+01:00
*nawóz mineralny
* środek suszący
*dezynfekcja wody
*środek spulchniający w piekarstwie
*środek gaśniczy
*środek owadobujczy
*zwalczanie szkodników
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:47:59+01:00
-przemysł spożywczy (przyprawa, środek konserwujcy)
-dodatek do pasz dla zwierząt
-medycyna (dla zatrzymania wody w organizmie)
-chłodnictwo
-dezynfekcja
-metalurgia
-przemysł szkarski
2 4 2
2009-11-22T00:13:10+01:00
-medycyna,
-usuwanie szkodników,
-przemysł szklarski,
-zwalcza bakterie zwarte w wodzie,
-jest używana do zwalcznia owadów,
-wykorzystywana w przyprawach,
-chłodnictwo.
2 5 2