Odpowiedzi

2009-11-21T22:52:21+01:00
X - 4a y - 4b z - 4c

x+y+z=92
x+y=59

59+z=92
z=92-59=33

x+y+z=92
y+z=61

x+61=92
x=92-61=31

31+y+33=92
y=92-64=28

4a-31 4b-28 4c-33
1 1 1
2009-11-21T22:52:53+01:00
W 4a i 4b bylo 59 uczniów, tzn. że w klasie 4c jest 33 uczniow
92-59=33

W 4b i 4c jest 61 uczniow, tzn. że w 4a jest 31 uczniow
92-61=31

W 4b jest 28 uczniow
33+31=64
92-64=28

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T00:17:34+01:00
92-wszystkich uczniów

w 4a i 4b bylo 59 uczniów, z tego wynika,że w klasie 4c jest 33 uczniow, bo
92-59=33

w 4b i 4c jest 61 uczniow, z tego wynika, że w 4a jest 31 uczniow,bo
92-61=31

W 4b jest 28 uczniow,bo
33+31=64
92-64=28
odp. W klasie 4a jest 31 uczniów, w klasie 4b jest 28 uczniów, a w klasie 4c jest 33 uczniów.

myśle że pomogłam ;]
5 4 5