Odpowiedzi

2009-11-21T22:58:51+01:00
10x = x + 405
9x = 405 |:9
x = 45

Ta liczba to 45 (kiedy dopiszemy 0, wyjdzie 450 (450 - 45 = 405 - o tyle 450 jest większa od 45)

W równaniu x to szukana liczba, a 10x to ta liczba po dodaniu 0 po prawej stronie :)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T23:00:26+01:00
Jest to liczba 45- gdy dopiszesz 0 --> 450 . 450-45= 405
5 2 5
2009-11-21T23:11:21+01:00
100x+10y=10x+y+405→90x+9y=405/:9→x+y=45 odp.szukana liczba to 45
2 3 2