1:Sumę liczb 238 i 187 podziel przez różnicę liczb 318 i 293.

2:Jak Zmieni się iloczyn trzech liczb,jeżeli jeden czynnik powiększymy 6 razy,drugi zmniejszymy 8 razy,a trzeci powiększymy 20 razy??
Do dwóch zadań poprosiłbym rozwiązanie a tylko do 2 zadania odpowiedź

2

Odpowiedzi

2009-11-21T22:58:13+01:00
1.
425/25=17

2.

1*8*2=16
6*1*40=240
240/16=15

odp. zwiekszy sie 15-krotnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T22:58:14+01:00
1.)
Sumę liczb 238 i 187 podziel przez różnicę liczb 318 i 293.
(238 + 187) : (318 - 293) = 425 : 25 = 17

2.)
1×8×2=16
6×1×40=240
240 : 16=15

Odp.: zwiększy się 15 razy