Prosze bardzo o przetlumaczenie na polski tych slowek oraz to,zeby byly tlumaczone w takim samym porzadku, abym mogl sie polapac z gory dziekuje i sa za to punkciki :)))
agree
argue
band member
belive in
belong to
bilingual
boring
bossy
careless
cheerful
citizen
clever
customer
describe
district
diversity
do well
helpful
home town
jealous
keep fit

2

Odpowiedzi

2009-11-21T23:09:13+01:00
Agree - Zgadzać się
argue - Udowadniają
band member - Zrzeszają członka
belive in - nie wiem
belong to - Należą
bilingual - nie wiem
boring - Dokuczanie
bossy - nie wiem
careless - Niedbały
cheerful - Wesoły
citizen - mieszkaniec miasta
clever - Rozumny
customer - Klient
describe - Opisują
district - Okręg
diversity - Rozmaitość
do well - Prosperują
helpful - Użyteczny
home town - Miasto ojczyste
jealous - nie wiem
keep fit - Utrzymują odpowiedni
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T23:11:58+01:00
Zgadzać się ,dyskutować o ,członku zespołu,wierzyć w ,należeć do, dwujęzycznego ,nudzącego ,apodyktycznego, nieostrożnego pogodnego, obywatela ,mądry, klient ,opisywać, rozmaitość regionu ,robić ,bardzo ,pomocne, miasto rodzinne, zazdrosne zajęcia gimnastyczne