Odpowiedzi

2009-11-21T23:23:48+01:00
0.1 + 0.1 *0.5%=0.1 + 0.05 = 0.15
Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę Ci pomogę ( i że nie ma w tym błędu :))
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T23:26:36+01:00
1 promil to 0.001
5 promili to 0.005
zatem liczba o 5 promili większa od 0.1 to 0.1+(0.1*0.005)=0.1+0.0005=0.1005
27 4 27
2009-11-21T23:58:58+01:00
1 procent= 0,01
10 procent= 0,1
1 promil= 0,001
5 promili=0,005

,zatem:
0,1+0,005= 0,105 =10,5%= 105 promili
8 2 8