Odpowiedzi

2009-11-21T23:25:33+01:00
Np. szkoła bo spotykam tam znajomych i moge wiele sie nauczyc,podworko
2009-11-21T23:27:11+01:00
Jest na świecie wiele pięknych i zachwycających miejsc, ale dla
mnie najważniejszy jest mój dom.
Byłem w wielu innych domach, we wspaniałych miejscach, ale
jednak najlepiej czuję się we własnym, może nie za dużym, ale moim
domu. Nie jest specjalnie bogaty i wygodny. Taki sobie zwyczajny.
Jednak dla mnie najwspanialszy. Jest dla mnie ostoją, ciepłym kątem w
zimowe dni. Pełen wspomnień, pamiątek. W nim czuję się swobodnie,
pewnie i bezpiecznie. Jest dla mnie miejscem, do którego zawsze się
wraca. Oparciem, miejscem odpoczynku, nabrania sił na kolejny dzień.
Dom jest jakby skarbcem wszystkiego, co mam. Moje książki, ubrania,
meble, pamiątki i oczywiście rodzina.
Myślę, że każdy najlepiej się czuje we własnym domu. Każdy też
może potwierdzić, że „wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej”. Ja czuję
się w nim lepiej niż gdziekolwiek indziej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T23:28:44+01:00
Moim ulubionym miejscem które lubię a nawet kocham jest mój rodzinny dom. W nim znajduję schronienie mimo że jest niewielki ale czuję się w nim bezpiecznie. Mogę liczyć na wsparcie rodziny która również w nim mieszka. To miejsce o którym wspomniałem jest niewielkie koloru ...... ma dach w kolorze .... i znajduje się w nim .... pomieszczeń. Znajduję w nim rozrywkę. I mam gdzie się uczyć do szkoły. Słowa tego nie mogą opisać jakie to jest przecudne miejsce. Tutaj mam wspomnienia i pamiątki po przodkach. Niby takie proste miejsce które każdy ma ale właśnie ja to kocham to poczucie bezpieczeństwa. Nie bez powodu się mówi " wszędzie dobrze ale w domu najlepiej "