Odpowiedzi

2009-11-21T23:45:34+01:00
Opowiadam się za kłamstwem w szczególnych okolicznościach. Nigdy nie wolno kłamać, ale każda reguła posiada wyjątki. W decyzjach o kłamstwie potrzebne jest poczucie własnej moralności. Czy kłamstwo w dobrej wierze nie jest mniejszym złem? Zastanówmy się, czy druga osoba chce usłyszeć prawdę.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T23:47:10+01:00
Nie warto kłamać nigdy, nawet w dobrej wierze. Kłamstwo ma krótkie nogi, zawsze wyjdzie na jaw, a można przysporzyc jeszcze więcej bólu i kłopotów ukrywając jakiś czas prawdę. Nie wiadomo czy ktos inny nie powie tej osobie, że było tak a nie inaczej i okłamywana osoba zwróci sie przeciwko tobie. A jeśli sie kłamie trzeba byc przygotowanym an konsekwencje.
6 3 6