Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T00:21:04+01:00
Swój patryjotyzm można wyrazić :
- wywieszanie flagi w święta narodowe
- udział w pochodach czczących pamięć poległych za kraj
- czynny udział z zycie kraju np. świadomy udział w wyborach władz
- otwarte głoszenie swoich poglądów
2 5 2
2009-11-22T00:25:42+01:00
Wywieszanie flagi,
obchodzenie świąt narodowych,
otwarcie głosić swoje poglądy,
dbać o honor naszego kraju.