Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T07:44:57+01:00
Napisać i tak nie masz co liczyć, żeby Ci ktoś całe napisał....
Mogę Ci jedynie pomóc :)


A więc możesz zacząć od czegoś takiego:

Od bardzo dawana marzyłem o tym, aby wyjechać gdzieś sam, bez rodziców. Dopiero w tym roku udało mi się ich nakłonić do zgody na takie wakacje. Miałem pojechać na biwak w Bieszczady- tylko ja i moi szkolni koledzy. Zapowiadało się cudownie! Wreszcie nadszedł dzień wyjazdu. (możesz tutaj sobie wymyślić jakieś przygotowania, że czegoś co chwila zapominałeś albo coś)
Gdy dotarliśmy na miejsce, byłem wprost zaskoczony. Wszędzie wokoło ciemny las, a jedynie gdzieś w oddali majaczył kształt starego budynku. (tutaj możesz sobie dokładniej opisać tą okolicę). Gdy już rozbiliśmy namiot, postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda ten opuszczony dwór z bliska. (no i piszesz jak to szliście przez gęste krzaki z duszami na ramieniu. W końcu weszliście do tego domu, i nagle zamknęły się same za wami drzwi. I piszesz coś w stylu taniego horroru- tylko tak bez zabijania. No i w końcu gdy już nie wiecie jak się wydostać słyszycie jakiś cichy płacz czy coś. idziecie w tamtym kierunku i widzicie ducha. Piszesz jacy byliście przerażeni. I wtedy duch się do was odezwał. powiedział, że został uwięziony na ziemi, bo był złym człowiekiem i prosi was o modlitwę bo tylko to może mu pomóc (coś a'la II część dziadów). Wy to robicie, duch dziękując wam znika).
To był pierwszy i jak na razie ostatni raz, kiedy widziałem ducha. To było niesamowite przeżycie.....
2 5 2
2009-11-22T09:14:30+01:00
Www.sciaga.pl/tekst/27248-28-moje_spotkanie_z_duchem