Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T07:32:09+01:00
Powinien:
-pomagać innym
- przestrzegać przykazań za równo bożych jak i kościelnych
- aktywnie uczestniczyć w życiu Kościoła
- kochać wszystkich
(jak chcesz więcej zdań to możesz pisać na podstawie przykazań, że nie powien mówić fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu i takie tam)
- Dawać na tacę xD (tak, tak. A przypomnij sobie V przykazanie Kościelne- Troszczyć się o potrzeby wspólnoty Kościoła)
3 3 3
2009-11-22T07:33:01+01:00
Myślę ze dobry chrześcijanin powinien chodzić do kościoła by spotkać się z Bogiem.Odmawiać codziennie modlitwę o zdrowie dla siebie i swich bliskich. Pomagać innym w potrzebie ,
4 2 4
2009-11-22T08:58:35+01:00
Prawdziwy chrześcijan pocienień co niedziele albo codziennie do Kościoła starać się pomagać komuś nie grzeszyć po prostu być posłusznym panu
4 2 4