1.Oblicz iloczyn liczby 235 przez liczbę o 148 mniejszą.


2.Wykonaj działania:
a) (60000-14052) : 84 =
b) 3996 : 74 + 3795 : 55 =
c) 2952 : 82 + 64 =
d) (42504 + 4602) : 9 + (1025 - 45) :5 =
e) 302 + 304 : 17 - 408 : 24=
i przypominam o kolejności wykonywania działań!

3

Odpowiedzi

2009-11-22T08:03:50+01:00
A)547
b)123
c)100
d)5430
e) nie wiwm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T08:04:37+01:00
1.235-148=87

2.a) (60000-14052) : 84 = 45948 :84=547

b) 3996 : 74 + 3795 : 55 =54+69=123

c) 2952 : 82 + 64 = 36+100=136


d) (42504 + 4602) : 9 + (1025 - 45) :5 =47106:9+980:5=5234+196=5430


e) 302 + 304 : 17 - 408 : 24= 302+17.8-17=2,8
2009-11-22T08:28:11+01:00
A)
(60000-14052) : 84 =45948:84=547
b)
3996 : 74 + 3795 : 55 =54+69=123
c)
2952 : 82 + 64 =36+64=100
d)
(42504 + 4602) : 9 + (1025 - 45) :5 =47106:9+980:5=5234+196=5430
e)
302 + 304 : 17 - 408 : 24=302+17,88235-17=319,88235-17=302,88235


łap