Odpowiedzi

2009-11-22T08:37:32+01:00
  • Nano
  • Rozwiązujący
2009-11-22T08:39:41+01:00
Miasto,data


Szanowny Panie Deryktorze.
Jako przewodniczący samorządu uczniowskiego Pragnę zwrócić do Pana moją prośbę kierowaną od uczniów naszej szkoły . Chcielibyśmy zorganizować dyskotekę. Czy zgodziłby się Pan użyczyć nam salę gimnastuczną na tą zabawę .
Pozdrawiam (imie i nazwisko)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T08:52:06+01:00
kto sklada w górnym lewym rogu data W górnym prawym rogu



Dr szkoly
imię nazwisko
adres szkoly Nizej bardziej z prawej strony


PODANIE Posrodku

Zwracam się z prośbą o rozważenia możliwości zorganizowania dyskoteki, ponieważ każdemu z nas przyda się odrobina szaleństwa.Jestem uczennicą/uczniem tego gimnazjum. Dawno nie było żadnych tu imprez, ta dyskoteka może nas zjednoczyć. Nie tylko mi na tym zależy. zaczynasz od akapitu

Z poważaniem,
czytelny podpis nizej z prawej strony
3 3 3