Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T09:03:19+01:00
A)
3,2834~3,28
0,2745~0,27
1,3962~1,40
6,1048~6,10
5,8555~ 5,86
9,97551~9,98
8,8961~ 8,90
12,00078~ 12,00
b)
3,2834~ 3,283
0,2745~0,275
1,3962~ 1,396
6,1048~6,105
5,8555~5,856
9,97551~9,976
8,8961~ 8,896
12,00078~ 12,001
2 3 2
2009-11-22T09:18:22+01:00
3,2834~3,28 3,2834~ 3,283
0,2745~0,27 0,2745~0,275
1,3962~1,40 1,3962~ 1,396
6,1048~6,10 6,1048~6,105
5,8555~ 5,86 5,8555~5,856
9,97551~9,98 9,97551~9,976
8,8961~ 8,90 8,8961~ 8,896
12,00078~ 12,00 12,00078~ 12,001





1 4 1
2009-11-22T09:29:23+01:00
Odp.A przybliżenie do 0,01
3,2834~3,28
0,2745~0,27
1,3962~1,40
6,1048~6,10
5,8555~ 5,86
9,97551~9,98
8,8961~ 8,90
12,00078~ 12,0O
Odp.B przybliżenie do 0,001
3,2834~ 3,283
0,2745~0,275
1,3962~ 1,396
6,1048~6,105
5,8555~5,856
9,97551~9,976
8,8961~ 8,896
12,00078~ 12,001