Odpowiedzi

2009-11-22T09:33:52+01:00
7,2 km/h
7 m/s = 25.2 [km/h]
20m/s = 72 [km/h]
50m/s = 180 [km/h]
144m/s = 518.4 [km/h]
1.3 m/s = 4.68 [km/h]

podaną prędkosc podaj w m,s
60km/h = 16.66666667 [ m/s]
129.6km/h = 36 [ m/s]
2340km/h = 650 [ m/s]
21.6km/h = 6 [ m/s]
104.4km/h = 29 [ m/s]
108km/h = 30 [ m/s]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T09:41:03+01:00
Podaną prędkość podaj w km/h - podaną prędkość w m/s mnożymy przez 3,6 i otrzymujemy wynik w km/h:
2 m/s = 7,2 km/h
7 m/s = 25,2 km/h
20m/s = 72 km/h
50m/s = 180 km/h
144m/s = 518,4 km/h
1,3 m/s = 4,68 km/h

podaną prędkosc podaj w m,s - podaną prędkość w km/h dzielimy przez 3,6 i otrzymujemy wynik w m/s:
60km/h = 16,66666667 [ m/s]
129,6km/h = 36 m/s
2340km/h = 650 m/s
21,6km/h = 6 m/s
104,4km/h = 29 m/s
108km/h = 30 m/s
2009-11-22T09:56:51+01:00
2 m/s = 7,2 km/h
7 m/s = 25.2 km/h
20m/s = 72 km/h
50m/s = 180 km/h
144m/s = 518.4 km/h
1.3 m/s = 4.68 km/h


60km/h = 16.(6) m/s
129.6km/h = 36 m/s
2340km/h = 650 m/s
21.6km/h = 6 m/s
104.4km/h = 29 m/s
108km/h = 30 m/s