Odpowiedzi

2009-11-22T09:58:42+01:00
Nie wiem czy ci pomoge ale jest taki program o nazwie sekretnik gdzie mozna wszystko zrobic
SekretNIK Pierwotna wersja polskojęzycznego narzędzia Top Secret firmy G DATA do zabezpieczania danych przechowywanych na komputerach. Ideą programu jest szyfrowanie naszych zasobów i aplikacji w taki sposób, aby inni użytkownicy tego samego komputera, nie mieli do nich dostępu, a jednocześnie, po podaniu hasła można było ich używać jak zwykłych plików i aplikacji, bez potrzeby odkodowywania. Program miał swoją premierę na targach Infosystem 2002 i obecnie nie jest już rozpowszechniany przez producenta.googlavch go znajdziesz bez problemu
2009-11-22T10:27:03+01:00
Można także zrobic oddzielny profil i ustawic w opcjach tego folderu dostęp tylko przez ten profil

Łatwo i prosto :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T10:48:42+01:00
Ja bym proponowała Dr Tweak Xp 1.6. Link jest poniżej. Jak uruchomisz program to po lewej stronie są "Opcje Dostosowań". Poniżej znajdują się zakładki i wejdź w "Zadania", następnie "Blokada Folderu" i tam wpiszesz dwukrotnie hasło jakie chciałbyś dać. Gdy to zrobisz dajesz zastosuj i gdy klikniesz na jakiś folder prawym klawiszem myszki będzie opcja "Ochrona Folderu". Wpiszesz swoje hasło i folder ci się zablokuje. Jak będziesz chciał go odblokować to musisz powtórzyć czynność tak samo. Dr Tweak Xp 1.6 ma również inne opcje. Sprawdź je.

albo użyj Folder Guard XP -> http://www.winablity.com/.
Załatwia ten i jeszcze wiele innych "problemów" ;-)
Powodzenia
3 4 3