Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T10:09:02+01:00
R=5
l=2 pi r
l=10 pi

a) l=pi d
l=5 pi

10 pi : 5 pi=2 (2 razy większa)

b)r=1/5
l=2/5 pi
l=0.4 pi

10 pi : 0.4 pi= 25 (25 razy większa)

c)r=1
l=2 pi

10 pi:2 pi= 5 (5 razy większa)
2009-11-22T10:09:13+01:00
A)jest wieksza 2razy
b)jest wiieksza 25 razy
c)jest wieksza 5 razy
2009-11-22T10:10:41+01:00
L = 2πr
l = 10π

a) d = 5
r = 2,5
l= 2π* 2,5
l=5π 10π / 5π = 2 (2 razy)

b) r=1/5
l=2π* 1/5 = 2/5π 10π/ 2/5π = 25 (25 razy)

c) r=1
l=2π*1 = 2π 10π/2π = 5 (5 razy)

pzdr ;)