NIE PROSZĘ NIKOGO ABY MI NAPISAŁ WYPRACOWANIE, POTRZEBUJE TYLKO DROBNEJ POMOCY.
__________________________________________________________
Mam napisać rozprawkę na temat:

Pytania współczesności. Do Boga? Do Świata? Człowieka przypadkowo spotkanego na ulicy? Pytania!? Czy istnieją na nie odpowiedzi? SUBIEKTYWIZM WNIOSKÓW.
__________________________________________________________
1.No i pojawia się problem: co to znaczy ten subiektywizm wniosków? Znaczy ogólnie wiem co to.. ale dokładnie i w tym wypadku? tego nie wiem... I to jest moje pierwsze pytanie.
__________________________________________________________
2.Prosiłbym o jakiś tok rozumowania, mamy bardzo dobrą polonistkę, ale to już nasza czwarta w przeciągu 3 lat... I poprzednie były beznadziejne... Dlatego nie bardzo wiem co zrobić z tym tematem;/ NIE CHCE ŻEBYŚCIE PISALI MI ROZPRAWKE... Niech ktoś wykmini sens polecenia(wydaje mi się że tu jest więcej niż jedno pytanie;/-jak tak, niech powie jak się za to wziąć)... Poda kilka argumentów(min.4)... I ewentualnie(byłoby ekstra) niech powie jak to wprowadzić...
__________________________________________________________
Nie ma wiele pkt, ale jak ktoś jest dobry, to nie będzie potrzebował wiele czasu... Bo nikt nie każe pisać rozprawki-wystarczy pokminić, a ja nie mam wprawy z polskim... Ale jak ktoś zrobi dobrze, to dostanie jeszcze 5 pkt za najlepsze rozwiązanie:)(czyli w sumie 8)...

2

Odpowiedzi

2009-11-22T10:31:48+01:00
Subiektywizm wnioskow to znaczy ze musisz wlasnymi przemysleniami opisac o co Ci chodzi, o Twoje poglady, ogolnie masz wlasnymi slowami napisac ocene faktow rzeczywistosci. W tym wypadku myśle, ze chodzi o to zebys opisal ogolna postawe swiata i jak Ty to widzisz.
pytania typu :
- jaki jest sens życia ?
- czy pomimo tego calego zla ludzie nadal wierza w Boga tak bezwarunkowo ?
- czemu ludzie z którymi zyjemy i w ogole sa tak od nas oddaleni ( w tym sensie, ze otaczaja nas tysiace ludzi, ktorzy sa nam fizycznie( chodza do tej samej szkoly, mieszkaja na naszym osiedlu) bliscy, ale psychicznie juz nie )
nie wiem czy wiesz o co mi chodzi i czy w jakis sposob pomoglam, ale powodzenia.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T10:39:30+01:00
_________________________________________________________
1.No i pojawia się problem: co to znaczy ten subiektywizm wniosków? Znaczy ogólnie wiem co to.. ale dokładnie i w tym
wypadku? tego nie wiem... I to jest moje pierwsze pytanie.

- moim zdaniem chodzi o to, że masz pokazać własne zdanie subiektywna ocena to przeciwieństwo obiektywnej oceny.
Powinieneś wskazać swoje odczucia
__________________________________________________________
2.Prosiłbym o jakiś tok rozumowania, mamy bardzo dobrą polonistkę, ale to już nasza czwarta w przeciągu 3 lat... I poprzednie były beznadziejne... Dlatego nie bardzo wiem co zrobić z tym tematem;/ NIE CHCE ŻEBYŚCIE PISALI MI ROZPRAWKE... Niech ktoś wykmini sens polecenia(wydaje mi się że tu jest więcej niż jedno pytanie;/-jak tak, niech powie jak się za to wziąć)... Poda kilka argumentów(min.4)... I ewentualnie(byłoby ekstra) niech powie jak to wprowadzić...

Człowiek jest istotą myślącą, a co za tym idzie zastanawia się nad sensem wielu spraw. Naukowcy starają się wyjaśnić powstanie człowieka, Kod Leonarda Davinci (poszukaj autora bo nie pamiętam) wywołuje kontrowersyjne uczucia, ale powoduje, że wielu ludzi zadaje zarówno sobie jak i Bogu pytanie jak to właściwie z tym Zbawicielem było. Człowiek którego właśnie rzuciła narzeczona lub stracił pracę idzie do baru i szuka odpowiedzi u barmana, u przypadkowych osób dlaczego to jego spotykają największe nieszczęścia.
Człowiek zadaje sobie pytanie, ale i światu jaki jest sens życia człowieka, skoro i tak znamy jego zakończenie - śmierć.
Ja bym to pociągnął w stronę, że pytania te są podobne jak kilkaset lat temu. Jakbyś miał jakieś pytania pisz na PW.
_________________________________________________________
1 5 1