Prawdopodobnie podczas szkolnej wycieczki do Oxfordu zgubię rozmówki polsko -angielskie.Napisz ogłoszenie ,które powiesisz na tablicy informacyjnej Napisz w jakich okolicznościach zgubiłeś rozmówki,opisz jak wyglądała książka, wyjaśnij dlaczego jest dla ciebie cenną książka,poinformuj jak można się z tobą skontaktować nie podawaj swoich prawdziwych danych osobowych.Napisac po angielsku:)

2

Odpowiedzi

  • Nano
  • Rozwiązujący
2009-11-22T10:22:42+01:00
Lost book of the Polish-English phrase book. it's the red and on first page it's flag of England. lost it in the bus number 16 contact: phone 123,456,789
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:23:48+01:00
Dear friends !
When I was in Oxford, I lost my dictionary. I was this book when I was in museum. This book is big and yellow. This book is very important because this is my father's book ! Please, call me. My number phone is 555 555 555.
2 4 2