Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T10:26:05+01:00
18 dni upalnych
31 dni ma lipiec
31-18 =13 dni deszczowe


jaki % stanowiły dni deszczowe w lipcu

układam proporcje
31dni - 100%
13 dni - x%

x =( 13 dni*100% ) : 31 dni
x = 41,935%
2009-11-22T10:27:33+01:00
31dni-18dni=13dni
13/31*100%=41,9%

Dni deszczowe w lipcu stanowily 41,9%
2009-11-22T10:27:16+01:00
Lipiec -31(wszystkie dni lipca)

18-dni upalne
31-18=13-dni deszczowe

31-100%
13-x

31x=13*100
31x=1300 |:31
x=41,94%

Odp. Dni deszczowe stanowily okolo 42% dni w lipcu.