Odpowiedzi

2009-11-22T10:47:17+01:00
*Moja walka - Adolf Hitler
*Hitler uderza na Polskę
*Tajne akta.Hitler i Watykan
*Wojna Hitlera
*Dyktatorzy.Hitler i Stalin
*Wspomnienia arcyszpiega Hitlera
*Hitler - Nemezis (1941-1945)
*Hitler
*Alan Bullock, Hitler. Studium tyranii.
*Jerzy W. Borejsza, Antyslawizm Adolfa Hitlera.
*Materiały utajnione przez Stalina. Teczka Hitlera,
* Laurence Rees, Hitler i Stalin. Wojna Stulecia
*Gerd R. Ueberschär, Wojskowe elity III Rzeszy
*Wojciech Wichert, Chaos i przyzwolenie. Polikratyczna struktura reżimu hitlerowskiego do 1939 r
*Wolfgang Zdral, Nieznana rodzina Hitlerów.
*Jungvolk. Historia młodocianego żołnierza Hitlera
*Armia Hitlera 1939-1945. Zdarzyło się w XX wieku
*Śmierć Hitlera
*Kod Adolfa Hitlera
*śmiertelna choroba Hitlera

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:08:42+01:00
1. ,,Tajne akta. Hitler i Watykan'' - Peter Godman - Pascal, 12 listopad 2009
2. ,,Hitler uderza na Polskę'' - Alexander B. Rossino - Państwowy Instytut Wydawniczy, 28 wrzesień 2009
3. ,,Wojna Hitlera'' - David Irving - WINGERT, 24 listopad 2009
4. ,,Dyktatorzy. Hitler i Stalin'' - Richard Overy - Dolnośląskie, 6 kwiecień 2009
5. ,,Hitler w Argentynie i Czwarta Rzesza'' - Igor Witkowski - WIS-2, 26 marzec 2009
6. ,,Najlepszy sojusznik Hitlera'' - Aleksander Bregman - Fronda, 7 październik 2009
7. ,,Wspomnienia arcyszpiega Hitlera'' - Walter Schellenberg - Bellona, 5 październik 2009
8. ,,Osobisty pilot Hitlera. Życie i czasy Hansa Baura'' - C.G. Sweeting - Media Piaseczno, wrzesień 2009
9. ,,Hitler - Nemezis (1941-1945)'' - Ian Kershaw -Rebis, 13 styczeń 2009
10. ,,Hitler'' - Ian Kershaw - Rebis, 2004
11. ,,Hitler'' - Alan Bullockv - Iskry, 2007
12. ,,Jak Hitler uratował Mussoliniego'' - Greg Annussek - Amber, 19 czerwiec 2007
13. ,,Hitler, Stolica Apostolska i Żydzi. Dokumenty z tajnego archiwum watykańskiego odtajnione w 2004 r.'' - Giovanni Sale - WAM, 2007
14. ,,Hitler. Dowódca wojskowy'' - Ruppert Mathews - Bellona, 2008
15. ,,Jak Hitler mógł wygrać wojnę'' - Bevin Alexander - Amber, 6 maj 2008
16. ,,Adolf Hitler 1945. Koniec legendy'' - Peter Raina - Von Borowiecky, 2005
17. ,,Czerwiec 1941. Hitler i Stalin'' - John Lukacs - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2008
18. ,,Żydowscy żołnierze Hitlera'' - Bryan Mark Rigg - Bellona, 20 kwiecień 2009
19. ,,Wilkołaki Hitlera'' - Igor Witkowski - WIS-2, 26 marzec 2009
20. ,,Skasowałem Adolfa Hitlera'' - Jason - Taurus Media, 10 marzec 2009

Proszę bardzo ! :D