Odpowiedzi

2009-11-22T10:37:15+01:00
Krzyżacy to ludzie, którzy najeżdżali na różne państwa i walczyli o nie. Jakoś tak. :)
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:34:24+01:00
Są to rycerze,a raczej zakonnicy Zakonu Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie. Mimo tego iż, na ich płaszczach widniał krzyż, to grabili, mordowali i poniżali ludzi z okolicznych wiosek.
pozdrawiam:)
16 3 16