Przetłumaczy ktos?
1. ich habe angst vor meinem mathelehrer.
2. meine freunde finden, dass ich zu viel lerne und nennen mich streber.
3. ich fuhle mich allein.
4. ich habe angst vor schlechten noten und ich werde schnell rot.
5. ich habe pickel im gesicht.
6. meine jungere schwester wuhlt standig in meinen sachen und ich mag das nicht.
7. mein bruder lauscht immer an der tur wenn meine freunde bei mir im zimmer sitzen der will alles wissen.
8. meine eltern meinen das ist nichts boses und ich soll mich um die beiden kummern.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T10:44:36+01:00
1. ja boje sie mojego nauczyciela z matematyki
2. moi przyjaciele mysla, ze ja za duzo sie ucze i nazywaja mnie kujonem (karierowiczem )
3. ja czuje sie samotny
4.ja boje sie zlych ocen i szybko robie sie czerwony
5. ja mam pryszcza na twarzy
6. moja mlodsza siostra grzebie ciagle w moich rzeczach a ja tego nie lubie.
7. moj brat podsluchuje zawsze pod drzwiami kiedy moi przyjaciele siedza u mnie w pokoju, on chce wszystko wiedziec.
8. moi rodzice mysla ze to nie jest zle i ja powinienem sie o obydwoje troszczeyc.
2009-11-22T10:57:04+01:00
1)boję się mojego nauczyciela matematyki
2)Moi przyjaciele uważają, że za dużo się uczę i nazywają mnie prymusem. (dosłownie karierowiczem, ale lepiej brzmi prymusem)
3) Czuję się samotny.
4) Mam strach przed złymi ocenami i szybko robię się czerwony.
5) Mam pryszcza na twarzy.
6) Moja młodsza siostra przegląda ciągle moje rzeczy i nie lubię tego.
7) Mój brat zawsze podsłuchuje pod drzwiami gdy u moi przyjaciele siedzą ze mną w pokoju, on chce wszystko wiedzieć.
8) Moi rodzice uważają, że nie ma w tym nic złego i powinienem się troszczyć o obydwoje.