Odpowiedzi

2009-11-22T10:45:07+01:00
Fundacja TVN "Nie jesteś sam"
Fundacja Polsat
Fundacja Anny Dymnej "Mimo wszystko"
Fundacja "Dzieci niczyje"
Fundacja Dzieciom"Zdążyć z Pomocą"
Fundacja "Mam marzenie"

Te fundacje zajmują sie głównie zbieraniem pieniędzy i ofiarowywaniem ich dla dzieci chorych i z domów dziecka:-///
4 4 4
2009-11-22T10:47:51+01:00
Fundacja TVN nie jesteś sam- zastała powołana do życia w maju 2001
przez zarząd TVN i właścicieli ITI Fundacja powstała przede wszystkim
po to aby pomagać biednym nieszczęsliwym czhorym pokrzywdzonym przez
los ludziom. Obecnie fundacja TVN na czele której stoi prezes
Bozena Walter wspera szereg przedsięwzięść związanych z ochroną
zdrowia poprawą jakości życia i edukacji

inne fundacje
0 Fundacja Podaruj Dzieciom Słońce
- Fundacja Promyk Słońca
- Fundacja dzieciom Zdążyć z pomocą
_ fundacja Mam Marzenie
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:18:45+01:00
Jedną z fundacji charytatywnych w Polsce jest CARITAS. To katolicka fundacja, którą kieruje EPISKOPAT POLSKI. Posiada 1017 placówek Caritas w Polsce i na świecie. Zajmuje się udzielaniem pomocy doraźnej i długofalowej, materialnej i finansowej osobom bezrobotnym, bezdomnym, chorym, starszym, dzieciom z rodzin ubogich a także imigrantom i uchodźcom. Caritas udziela również pomocy humanitarnej ofiarom wojen, kataklizmów i nieszczęść naturalnych poza granicami Polski. Dzięki wsparciu darami ludzi dobrej woli oraz wielu innych instytucji (np. nasza szkoła) Caritas może zająć się udzielaniem pomocy charytatywnej potrzebującym.
3 5 3