Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T12:31:29+01:00
Je pense que ma professour de francais est inteligent.
myśle ze moj profesor on fransuskiego jest madry.
je pense que elle est tres belle.
myśle, ze ona jest bardzo ładna
je pense que tu as les cheveux rousse
myśle, ze masz czerwony włosy
je pense que tu ne pense pas.
mysle ze, ty nie myslisz


:)

licze na naj
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:37:34+01:00
Je pense que tout en face de moi-myśle ze wszystko przede mną,
Je crois que je suis tombé en amour-mysle ze sie zakochałem,
Je pense que Saint-Siège est en voie-myśle ze swięta się zbliżają,
Je pense que chaque homme est unique-mysle ze kazdy czlowiek jest jedyny i niepowtarzalny.