Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Nano
  • Rozwiązujący
2009-11-22T10:49:10+01:00
Głównie koloseum jest to jedna z najlepiej wykonanych budowli w tamtym czasie jej ruiny stoją do dziś, a była zrobiona tak, że można było ją zalać wodą
10 3 10
2009-11-22T12:48:17+01:00
Kolloseum- tam dobywały się walki niewolników tzw Gladiatorów,ulubione widowiskoludzi w starozytnum Rzymie
wodociagi mówiące o rozwoju mozliwości budowlanych
drogi- solidne mówiące o starannosci i dokładności Rzymian oraz funkcjach jakie pełniły wtedy drogi
Łuki triumfalne- stawiane dla zwycieżców wracających z wojen
18 4 18