Zad 1
We wsi Nadlesie jest 800 mieszkańców,a we wsi Podlesie jest 912 .W Nadlesiu kobiety stanowią 56,25 % mieszkanców,a w Podlesiu 56,25 %stanowią mężczyżni .W której z tych wsi jest wiecej kobiet i o ile ?
zad 2
W Polsce mieszka oko 38 mln.osób,a we Francji 63 mln.osób.Korzystajać z diagramów oblicz,w którym z tych krajów mieszka wiecej osob z grupa krwii
Francja grupa krwi b : 7,2 %
Posla grupa krwi b 19,5 %

3

Odpowiedzi

  • penc
  • Rozwiązujący
2009-11-22T10:55:22+01:00
W Nadlesiu będzie więcej o 51 kobiet(w nadlesiu jest ich 450, a w podlesiu 399)

W polsce będzie ich 7,41mln
We francji jedynie 4,536mln

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:00:24+01:00
1.
800 - mieszkańcy wsi Nadlesie
912 - mieszkańcy wsi Podlesie

56,25% * 800 = 450 - kobiety w Nadlesiu

100% - 56,25% = 43,75%
43,75% * 912 = 399 - kobiet w Nadlesiu

450 - 399 = 51

Odp: Więcej kobiet jest we wsi Nadlesie o 51.

2.
38 mln osób w Polsce
63 mln osób we Francji
Francja grupa krwi b : 7,2 %
Polska grupa krwi b 19,5 %

19,5% * 38000000 = 7410000
7,2% * 63000000 = 4536000

Odp: Więcej osób z grupą krwi b mieszka w Polsce.

2009-11-22T11:03:50+01:00
1. Nadlesie - 450 kobiet

1 % = 8 kobiet
56.25 % = 450 kobiet

Podlesie - 399 kobiet

1 % = 9.12
56.25 % = 513 mężczyzn 912-513=399

Odp: Więcej jest w Nadlesiu o 51 kobiet


2.
W polsce 7,41mln
We francji 4,536mln