Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T12:02:11+01:00
Ćw.
zad 3
a)
47stopni 46st. 45st. 44st.
15:52 15:56 16:00 16:04

b)-nie mam :(

c)

10st.
8:20



zad.4
-Rosja
-Australia
-USA
-Grenlandia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T13:38:45+01:00
Zad1.
skreślić: słońce, ze wschodu na zachód, 365dni,rok, pór roku.

zad2.
a) ->(z zachodu na wschód)
b)zaznacz zachodnią część kuli
c)W punkcie A będzie dzień

zad.3
a) 47st. 46st. 45st. 44st./ 15.52, 15.56, 16.00, 16.04
b)155st. 160st. 165st. 170st./ 16.45, 17.05, 17.25, 17.45
c)10st. 0st. 10st./8.20, 9.00, 9.40
d)25st. 50st. 75st./12.33, 14.13, 15.53

zad.4
a)20,30h-7h=13,30h
b)20,30h-16h=4,30h
c)Włochy, Francja, Niemcy

zad.5
...środkowoeuropejski...wschodnioeuropejski...1godz...ekonomicznymi...7

zad.6
Umowną granicę zmiany daty wyznacza południk 180st. Przekraczając linię zmiany daty, pasażerowie statku lub samolotu "tracą" bądź "zyskają" jeden dzień. Fileas Fogg przemieszczając się w kierunku z zachodu na wschód zyskał jeden dzień;)
1 1 1