Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:02:50+01:00
Czynność mięsień łydki mięsień piszcz.

odrywanie pięty rozkurcza skurcza
odrywanie palców skurcza rozkurcza
2009-11-22T11:39:28+01:00
Wyniki:
Czynność / Mięsień / Mięsień Piszczelowy przedni
/ Trójgłowy łydki /
---------------------------------------------------------------------------------------------
Oderwanie pięty / Jest naprężony / Jest lużny
od podłoża / /
---------------------------------------------------------------------------------------------Odrywanie palców / Jest naprężony / Jest naprężony
stopy od podłoża / /


Wniosek
Gdy stoi się na palcach mięsień piszczelowy przedni jest lużny, a gdy na piętach oba mięśnia są napięte