Rozpoznaj i nazwij opisane elementy komórkowe tkanek oraz podaj nazwę tkanki, której częścią jest opisany element komórkowy.
a)komórkowa wyspecjalizowana w odbieraniu, przetwarzaniu i powodzeniu impulsów- .................................................
b)komórka niedzieląca się, leżąca w obrębie jamki, całkowicie otoczona substancją wysyconą solami mineralnymi, głównie wapnia - ...................................................................
c)bezbarwne, różnokształtne fragmenty cytoplazmy dużych komórek szpikowych uwalniające czynniki krzepnięcia- ...........................................................................

Jest to zadanie 8/22 z zeszytu ćwiczeń dla ucznia LICEUM TECHNIKUM. Zakres PODSTAWOWY dla klasy 1.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:04:44+01:00
A- tkanka nerwowa, dendrut
b- kostna, gąbczasta
c- krew, trombocyty
3 2 3
2009-11-22T11:05:03+01:00
A)Neuron
b)osteocyt
c) trombocyt
2 5 2