Odpowiedzi

2009-11-22T11:11:09+01:00
Lepiej lubie stasia poniewaz opiekował sie nel gdy ta była chora, był odważny. Umiał strzelac ze strzelby, posiadał cechu prawdziwego bohatera
pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:16:14+01:00
Ja lubię Nel ale lubię i Stasia.Bo Nel jest wesołą,uczynną,miłą dziewczynką.Ale Staś również jest opiekuńczy w stosunku do swojej młodszej siostry Nel ponieważ jest starszy i jest rozważniejszy od Nel.