Odpowiedzi

2009-11-22T11:13:38+01:00
Nie ma tu mowy o żadnej sprawiedliwości, gdyż to nie nasz cel oceniać bogów za to co uczynili, była to kara za przodkó. Wina tragiczna oznacza to, ze Edyp w pewnym sensie przysłużył sie do tego zabijając ojca, ironia tragiczna-jest winowajca i poszkodowanym.:d
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-22T11:16:21+01:00
Uwazam, że nie ponieważ jedyna wina jaka do niego należała była winą tragiczną. A więc przede wszystkim zgrzeszył w niewiedzy, oraz niezależnie od tego co by zrobił i tak nie mógłby wyplątać się z tragicznego przeznaczenia, ponbieważ takie przypadki cechują się tym iż nie zależnie co zrobi będzie dalej brnął w to przeznaczenia które i tak musi zostać wypełnioone.
1 5 1
2009-11-22T11:17:10+01:00