Odpowiedzi

2009-11-22T11:17:33+01:00
Objawienie Maryji Annaliese Michel, wKlingenbergu nad Menem, podczas spaceru, Maryja zapytała ją czy chce pokutować za grzeszników
2 4 2
2009-11-22T11:33:50+01:00
W XIV wieku żyła św. Brygida Szwedzka, jak wskazuje przydomek pochodziła ze Skandynawii.Bóg obdarzył ją niezwykłymi łaskami, w tym darem wizji.W roku 1399 odbyła pielgrzymkę do grobu św.Olafa, a w dwa lata później do Compostelli w Hiszpanii, gdzie znajduje się słynne sanktuarium św Jakuba apostoła.Zarła w dniu przez siebie zapowiedzianym ,czyli w roku 1373.Prawdziwość jej wizji zatwierdził papież Benedykt XIV.Odegrała prekursorkę w Czci Najświętszego Serca Jezusowego.
Brygida pragnęła wiedzieć, ile ciosów otrzymał Chrystus podczas męki.Pewnej nocy objawił się jej i przekazał jej 15 modlitw, zwanych Tajemnicą Szczęścia.Objawienie to miało miejsce w stolicy chrześcijaństwa, gdy święta nawiedziła bazylikę św. Pawła.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:44:06+01:00
W XIV wieku żyła św. Brygida Szwedzka, jak wskazuje przydomek pochodziła ze Skandynawii.Bóg obdarzył ją niezwykłymi łaskami, w tym darem wizji.W roku 1399 odbyła pielgrzymkę do grobu św.Olafa, a w dwa lata później do Compostelli w Hiszpanii, gdzie znajduje się słynne sanktuarium św Jakuba apostoła.Zarła w dniu przez siebie zapowiedzianym ,czyli w roku 1373.Prawdziwość jej wizji zatwierdził papież Benedykt XIV.Odegrała prekursorkę w Czci Najświętszego Serca Jezusowego.
Brygida pragnęła wiedzieć, ile ciosów otrzymał Chrystus podczas męki.Pewnej nocy objawił się jej i przekazał jej 15 modlitw, zwanych Tajemnicą Szczęścia.Objawienie to miało miejsce w stolicy chrześcijaństwa, gdy święta nawiedziła bazylikę św. Pawła.
3 5 3