Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:16:40+01:00
Żeby pokazać, że Ordon był tak dobrym dowódcą, że mógł zginąć ze swoimi żołnierzami. Kiedy widział, że ruscy zdobywają Redutę wysadził ją w powietrze bo wolał sam zginąć niż oddać własność ruskim.
24 3 24
2009-11-22T11:19:00+01:00
Faktem jest że Ordon przeżył wybuch i miał się całkiem dobrze :)
Mickiewicz chciał jednak oddać zaangażowanie, odwagę, poświęcenie Polaków w wojnie z Moskalami. Chciał przedstawić, jak bardzo Polacy miłują ojczyznę i jak daleko są w stanie się posunąć aby ja ratować :)

pozdrawiam:)
27 4 27