Odpowiedzi

2009-11-22T11:26:04+01:00
Ponieważ choroby wirusowe ciągle 'ewoluują' i uodparniają sie na znane antybiotyki
8 2 8
2009-11-22T11:27:42+01:00
Ponieważ ten wirus mógłby się na nie go uodpornić na ten antybiotyk dlatego zakazane jest podawanie antybiotyków podczas choroby wirusowej.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:28:00+01:00
Ponieważ wirusy to nie są bakterie. Sa one odporne na wszelkiego rodzaju antybiotyki. Dlatego też osobie która choroje na chorobę wywołaną wirusem nie pomogą żadne lekarstwa. Antybiotyków używa się tylko wtedy kiedy jest zakażenie bakteryjne.
7 3 7