Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T11:29:39+01:00
1. Ukształtowanie powierzchni.
2. Odległość od zbiorników wodnych.
3. Opady
4. szerokość geograficzna
5. prądy morskie
6. wysokość nad poziomem morza
118 4 118
2009-11-22T11:30:45+01:00
Wysokość n.p.m. .
rozkład lądów i mórz .
prądy morskie .
ukształtowanie powierzchni .
szata roślinna .
rodzaj podłoża .
62 4 62
2009-11-22T11:50:30+01:00
Czynniki klimatotwórcze:
szerokość geograficzna, rozkład lądów i mórz, wysokość nad poziomem morza, prądy morskie, ukształtowanie powierzchni, rodzaj podłoża, szata roślinna.
86 4 86